Forum www.69apogeum.fora.pl Strona G│ˇwna www.69apogeum.fora.pl
Oficjalne forum Dru┐yny Harcerskiej "APOGEUM"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Elpida, ja mysle, ze Twoim najwiekszym probleme nie jest bli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona G│ˇwna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:33, 09 Kwi 2014    Temat postu: Elpida, ja mysle, ze Twoim najwiekszym probleme nie jest bli

Niestety to nie jest ta piosenka ale dzieki za checi :* jak by ktos wiedzial co to za piosenka nie pisze [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- mo┼╝e lepiej wybra─ç co┼Ť innego?
troszeczke niestety pi┼éam wod─Ö gazowan─ů i zacze┼éo sie bol ale nie pod brzuchem tylko jakby jelit podczas oddawania gaz├│w i wypr├│┼╝niania si─Ö niestety b├│l nawet po tym nie znika.
a jestes przerazona ta wielkoscia czytalam, a jak inni reaguja?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakbym to zrobila po ich wyschnieciu to to byloby juz bardzo straszne a co do tej odzywki to jest jaka┼Ť dobra kt├│rej u┼╝ywasz albo kt├│ra mog┼éaby┼Ť mi zaproponowac?
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyno !!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
- wi─Öcej warzyw

By┼é dla niej bardzo czu┼éy, troskliwy, pyta┼é si─Ö czy jak si─Ö czuje, czy jest zm─Öczona, czy chce i┼Ťc do domu, przytula┼é j─ů itp. [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny ja si─Ö boje co b─Öd─Ö mia┼éa w waszym wieku mam dopiero 13 lat a piersi 75C a wszole si─Ö ze mnie ┼Ťmiej─ů tez nie wiem co mam robi─ç
Co mi kasioolka radzisz?? -Joanne Brodzik Dalej ju┼╝ nic nie czu┼éam, ┼╝e wyci─ů┼é mi to ┼Ťwi┼ästwo, kawa┼éek paznokcia. W wyniku d┼éu┼╝szego g┼éodowania oczyszczone s─ů wszystkie organy, ┼é─ůcznie z uk┼éadem kr─ů┼╝enia, limf─ů i jej w─Öz┼éami ch┼éonnymi. Szukacie swojego fryzjera? [link widoczny dla zalogowanych]
A┼╗ ┼╗AL PATRZE─ć... czesc piekne a┼╝ odrosna a mialan piekne wlosy za pas juz nigdy nie zafarbuje Teraz to sie juz boje walnac ta dieta bo pewnie te 4 kg o ktore walcze od 4 mies wroca w 3 dni a i nie wiem co organizm zrobi z cukrem. Dlaczego nie robia w szkolach fryzjerskich specjalizacji??? Ludzie bierzcie z niego przyk┼éad - i sie tak nie zachowujcie! Stres spory ale na poczatek to niezla fucha i mozna wyzyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
szczerze?ja bym sama napewno nie pojechala.z kims z rodziny moze tak bo to jakby wchodzic swiadomie w paszcze lwa.
Doktor sie patrzy i malo nie parsknie smiechem ,a ja czerwona jak burak walcze z rajstopami.

W┼éosy s─ů super, rewelacyjnie si─Ö uk┼éadaj─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja po operacji usuwania plyty i srub mialam bardzo opuchniete udo,podawano mi lekarstwo o nazwie Detralex aby zmiejszyc obrzeki.Przyjmowalam w tabletkach okolo 1,5 tygodnia moze troszke dluzej..Detralex dziala na obrzeki,zmiejsza tez poczucie ciezkosci i bol.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyszedł termin i bóle.

Nie leczone poniewaz balam sie zwrocic z tym do lekarza. [link widoczny dla zalogowanych] I jeszcze do pseudonaczycielki - bro┼ä Bo┼╝e nie m├│w o sobie ┼╝e jeste┼Ť pedagogiem, bo widz─Ö ┼╝e nie masz o tym poj─Öcia.
a 157cm wzrostu i chce zeby blo to zycie bez czarnych chur nad glowa zalezy od faceta...wiekszo┼Ť─ç PODOBNO woli ko┼äczy─ç w ustach. - za┼éo┼╝yciela religii !!! M├│j 2 letni synek doczeka wi─Öc rodze┼ästwa. [link widoczny dla zalogowanych]
I tym razem mi si─Ö uda- wiem to Skoro tak Ci si─Ö spowalnia przemiana to mo┼╝e trzeba zbada─ç hormonki... [ kwiat] na zdj─Öciu jest pokazany czarny licznik z du┼╝ym zielonym guzikiem na ┼Ťrodku( to Wam u┼éatwi lokalizacje go)...orbitrek za zapewne wiekszosc zalet,a jedyna jest tylko to,┼╝e za bardzo ha┼éasuje..pozdrawiam Bardzo lubi─Ö dzieci i dzieci bardzo lubi─ů mnie. to jest takie p┼éytkie bezuczuciowe chyba trafisz na takie lodowce bez duszy z samym cialem i my┼Ťl─ůce.................... polecam
Faza pocz─ůtkowa
kurcze---masz racje,dobrze ze teraz jest jak jest...szkoda tylko ze tak duzo malzenstw sie rozpada...
Moja propozycja to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Razem ze mna na sali lezala taka mloda dziewczyna tez po operacji biustu u dra Bromy i tez do dzis jest zadowolona - mnostwo osob jest zadowolonych, wiec jedyne co moge Ci powiedziec to to ze moze to tez zalezy od organizmu i budowy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kto┼Ť zna tytu┼é, to prosz─Ö o odpowied┼║ tu lub w komentarzu do utworu na Chomiku lub na e-maila...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz przyczyniam si─Ö do zabiegu fraxelem lub mosaiciem ( nie wiem co uzna─ç bardziej za skuteczne , poniewa┼╝ oba maj─ů swoje zalety ) , wi─Öc wybior─Ö si─Ö do specjalisty , kt├│ry mam nadziej─Ö powie mi ,kt├│ry laser jest bardziej skuteczny.
flincia, ale jakiej piosenki?????????
faktycznie ciagna szwy ale idzie wytrzymac mnie bolala tylko glowa .
prostowalam zwykla prostownica (chyba bym musiala taka specjalna, ceramiczna wyprost.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie, to Tyszkiewicz jest w ci─ůzy z Wodeckim, oczywi┼Ťcie Beata Tyszkiewicz. [link widoczny dla zalogowanych] Zabrak┼éo jej farby na prz├│d to zamiast dorobi─ç stwierdzi┼éa ┼╝e te w┼éosy z ty┼éu b─Öd─ů tu spada┼éy i jakby jeszcze ten prz├│d zrobi┼éa to by by┼éo za du┼╝o.
dzi┼Ť byli┼Ťmy u mojego dziadka Paw┼éa na imieninach i zawsze jest to okazja do spotkania z moim kuzynem kt├│ry ma synka o 3 miesi─ůce starszego i zawsze jest por├│wnywanie dzieci, wi─Öc teraz okaza┼éo si─Ö ┼╝e moje s─ů r├│wne z Kubusiem, a zawsze on by┼é wi─Ökszy, super si─Ö razem bawili, wozili misie na taczkach rzadko si─Ö widujemy, tak od wielkiego dzwonu, ale dzieci super si─Ö razem dogadywa┼éy ja biore juz 4 cykl, od 15 dnia przez 10 dni. Zeby mozna by┼éo pozbyc sie i blizn i wszelkich przebarwie┼ä na naszej sk├│rze. poza tym Zapendowska nie powiedzia┼éa do G├│rniakowej ot tak sobie (te┼╝ na pocz─ůtku jej kariery), ┼╝e ona lepiej ta┼äczy ni┼╝ ┼Ťpiewa Ja nie stawia┼éam si─Ö na wezwania, wi─Öc nie wiem, jaka by┼éa kolejno┼Ť─ç, nie pami─Ötam dat protoko┼é├│w [link widoczny dla zalogowanych]
jeden wyglada tak a inny inaczej po co komu co udowadniac. 30 marca to ju┼╝ nied┼éugo, a czy ju┼╝ by┼éa┼Ť kiedy┼Ť w tym szpitalu? Haczka, grabie, sadzenie i sienie. 1) dzi─Öki obni┼╝onej kaloryczno┼Ťci jedzenia Owszem wychwa┼éa┼éam ale wreszcie przejrza┼éam na oczy, ze zosta┼éam \olana\ a usta ju┼╝ si─Ö nie u┼éo┼╝a, ale o tym wi─Öcej na forum beauty, a nie tu, bo widac co bym tu napisa┼éa to zawsze Ty anno6 bedziesz na NIE, a ja nie mam ochoty byc ciagle atakowana i wyzywana. Po dwoch tyg od zabiegu wyglada to juz calkiem ladnie. Mi sie osobi┼Ťcie nie podobaj─ů !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niby biust to wy┼é─ůcznie gruczo┼éy kt├│rych zrzucic sie nie da, tyle ┼╝e mojej kole┼╝ankce-anorektyczce po schudni─Öciu, z B nie zosta┼éo nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö Ja mieszkam w kamienicy na 1 pi─Ötrze wi─Öc rzadko si─Ö pojawiaj─ů, ale u niego, w domu z ogrodem, to czasami takie okazy sie trafiaj─ů, ┼╝e mam ochot─Ö z miejsca sie pakowa─ç i ucieka─ç jak najdalej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
drzewa w pelni kwitnienia i na duszy w zwiazku z tym tez bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obecnie zapuszczam bo marza mi sie dlugie dlugie wloski no i grzywke sobie wycielam na bok oczywiscie prostuje.

czuły. [link widoczny dla zalogowanych] No to czekam na e-maila, tylko pisz na ten adres :
W grudniu wybieram sie do neurologa...powoli trac─Ö nadzieje. macie gdzies linki do jej zdj─Ö─ç? Co ja mog─Ö, ┼╝e podoba mi si─Ö bardzo du┼╝y biust? w zasadzie to zeby miec ladna figure trza cale zycie byc na takiej zdrowej diecie czyli malo zlych tluczczy, malo weglowodanow zlozonych, duzo warzyw nabial. Jest jaka┼Ť inna metoda czy musza tak ┼╝yc ? [link widoczny dla zalogowanych]
Do Sandra_1970: amberr czyzby pielegniarka?? czyli skoro kiedy┼Ť (gdy zostala wybrana na miss) mia┼éa 58cm w paie i wa┼╝y┼éa wi─Öcej (ni┼╝ teraz) to teraz powinna mie─ç jeszcze mniej w talii ni┼╝ 58cm, tak? taki dziwny stan - crash boom bang witam dziewczyny! (0-5Cool 344-73-00
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle ze troche si─Ö ju┼╝ zeschizowalam ze mam jakies odchyly i gadam sama ze soba
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona G│ˇwna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin