Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna www.69apogeum.fora.pl
Oficjalne forum Drużyny Harcerskiej "APOGEUM"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ROBOTNICZY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Martynq
Administrator



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Neisse

PostWysłany: Wto 21:10, 30 Wrz 2008    Temat postu: ROBOTNICZY

8 Nyska Drużyna Harcerska „Federacja” im. Orląt Lwowskich wraz z Komendą Hufca ZHP w Głuchołazach im. Górnośląskiej Brygady WOP
ma zaszczyt zaprosić na pierwszy w swoim rodzaju

BIWAK ROBOTNICZY

Słowem wstępu: Biwak formą nawiązywać będzie do biwaków: pirackiego i rolniczego, wcześniej już organizowanych. Poza celami oczywistymi jakimi są miłe i wspólne spędzenie wolnego czasu, a także integracja uczestników biwak ma celu wzmocnienie harcerskie środowisk związanych z 8 NDH „Federacja” poprzez wspólne stworzenie braterskiej atmosfery. Poza tym mamy nadzieję, że zainteresujemy się problemami ludzi pracy, co pomoże wszystkim nam uświadomić jaka jest ich rola we współczesnym świecie…

Kiedy i gdzie. Biwak odbędzie się bez względu na pogodę w dniach 7-10 listopada 2008 roku. Odbędzie się on w szkole w Niwnicy. Zakwaterowanie uczestników odbędzie się w dniu 7 listopada (piątek) w godzinach 17:30 – 18:30. Planowane zakończenie – poniedziałek 10 listopada, około godziny 12.00.

Koszt. 15 złotych od osoby. W skład tych piętnastu złotych znajdzie się: opłata za zakwaterowanie, program, pamiątkowy znaczek, dyplomy uczestnictwa i nagrody dla każdego patrolu, w tym najlepsze dla najlepszych.

Patrole. Patrole, nie mniejsze niż sześcioosobowe proszę zgłaszać do dnia 31 października 2008 roku, wraz z wpisowym, wspomnianym wyżej. Po tym terminie patrol umniejszenie stanu patrolu powoduje przepadek wpisowego. Powiększenie będzie możliwe, z zastrzeżeniem jednak, że po tym terminie nie wszystkie świadczenia mogą zostać spełnione (np. znaczki), a jednocześnie za każdy dzień zwłoki koszt biwaku podnosi się dla tej osoby o 1 zł (czyli wpłata będzie 5 dni po terminie – płaci 5 zł więcej). Każdemu patrolowi towarzyszyć musi pełnoletni opiekun, który odpowiada za właściwy dobór członków patrolu. Odpowiada on także za ewentualne szkody, wyrządzone przez patrol. Zastrzegamy sobie prawo do ostatecznej interpretacji wszelkich zbiorów praw.
Zgłoszenie proszę w formie pisemnej skierować do druha pwd. Sebastiana Zatylnego (gg: 3421244, mail: [link widoczny dla zalogowanych], kom: 692271140). Do zgłoszenia dołączyć należy także oświadczenie, w którym opiekun bierze na siebie odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez patrol (bez niego nie będą przyjęte wpłaty).

Co należy zabrać i przygotować? Każdy patrol posiadać musi: wyżywienie we własnym zakresie, apteczkę, latarki, mapę okolic (Niwnica, Domaszkowice). Każdy uczestnik zabiera ze sobą: śpiwór, karimatę, ubranie do spania, ubranie terenowe (takie, które można wybrudzić), ubranie mundurowe Razz (pełne) rzeczy do mycia, buty zmienne. Jeśli chodzi o zadania przedbiwakowe to proszę o przygotowanie karty do kroniki biwakowej (format A4, orientacja pozioma), prezentująca patrol; a także o przydział ról, przebrań, rekwizytów; które odzwierciedlą waszą robotniczą ekipę, z podziałem na role wedle uznania. W pierwszym dniu odbędzie się kominek, na którym patrole będą mogły zaprezentować swoją „robotniczą drużynę”. Ponadto proszę przygotowanie baneru z robotniczym hasłem prezentującym ekipę (format brystolu). Niezbędną rzeczą jest zabranie ze sobą pozytywnego nastawienia i dobrego humoru

Uwaga! Nie będą tolerowane nawiązania w formie i treści do ideologii komunistycznej – proszę o zwrócenie na to uwagi w trakcie przygotowań i trwania biwaku.



Chętne osoby proszę się zgłaszać do mnie do Urodzin Drużyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Martynq
Administrator



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Neisse

PostWysłany: Wto 7:59, 28 Paź 2008    Temat postu:

Zbiórka przedrajdowa dziś o 18.00 pod katedrą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin